Følg oss på:

Følg oss på Twitter

Hummel Fashions høst -og vinterkolleksjon 2008

Hvem sa at du måtte lide for skjønnheten? Den urbane skikkelsen til hummel liker verken trange bukseliv eller korte magetopper. Hun er opptatt av fleksibilitet, myke tekstiler og behagelige farger, til alle anledninger.

Del på twitter Del på facebook

Skrevet 29.september 2008 kl 14:07

En kombinasjon av det sportslige og de nyeste trendene frembringer ”feel free to enjoy” konseptet som hummel sverger til. Den nyeste kolleksjonen bærer preg av flytende og romslige former. Funksjonalitet og bevegelse er nøkkelord til kolleksjonen. I likhet med tidligere hummel kolleksjoner har årets kolleksjon flettet sammen både elementer fra mote og sport. Uvanlige snitt og bevisste valg av tekstiler skaper ytterligere fleksibilitet og bevegelsesfrihet.

Urban inspirasjon

Inspirasjonen bak hummel Fashion høst/vinter kolleksjonen 2008 er hentet fra det urbane. Delvis fordi mer enn halvparten av verdens befolkning, for første gang i historien, bor i urbane omgivelser. Som en konsekvens av dette har verden blitt mindre og båndene som skiller mennesker fra hverandre kortere. Denne gjensidige avhengigheten betyr at mennesker på tross av kulturelle, etniske og nasjonale grenser har begynt å sette ”oss” foran ”meg”.

 

hummel i Norge:

 

Oslo

hummel Retail, Valhallv. 59

Helle Schriver, Høgåsveien 3

 

Bergen

Trend, Bergen Storsenter

Xon sport Bergen, Xibition

 

Kristiansand

Blikkbox, Barstølveien 35

 

Stavanger

Double X AS, Kirkegada 25

Intersport Østervåg AS, Østervåg 7


Relaterte saker:

Ekte hummel til de små biene

Ekte hummel til de små biene

hummels Old School Toddlers SS08 til babyer og barn kommer om kort tid til butikkene. Toddlers er miniputtutgaven av hummels voksne Old School linje. Det er rendyrket 70’talls retro tilsatt en rekke hummel-bier. Uimotståelig som honning.  Les mer »

hummel sin første butikk i Norge

hummel sin første butikk i Norge

hummel er hot – ingen tvil om det. Nå har de åpnet sin første butikk i Norge og gjennom de seneste årene har hummels designteam laget en helt ny og sterk portefølje. Kolleksjonene spenner fra barneklær og badetøy til sportsutstyr, sko og fashion. Den karmabevisste sportsprodusents motto, "Character since 1923" er tydelig i deres nye kolleksjon.  Les mer »

Annonse:

Relaterte pekere:


Sist endret 30.september 2008 kl 21:32

[ Annonsere på jenteporten.no | Om jenteporten.no | Kontakt oss | Rettigheter & ansvar ]